עיצוב דפי נחיתה שמוכרים ברמה גבוהה הוא לא דבר של מה בכך. יש להקפיד על כמה אלמנטים מרכזיים בכל דף נחיתה כדי שהוא יהיה הכי אפקטיבי שהוא יכול להיות עבור מי שעושים בו שימוש. כדי לא לפספס ולעצב דף נחיתה לא טוב מספיק, ריכזנו כמה טיפים שימושיים.
יש לכם עסק שמספק שירות או מוכר מוצרים ברשת האינטרנט ואתם מחפשים למשוך לקוחות חדשים. הדרך הטובה ביותר היא באמצעות קמפיין לידים במנוע החיפוש גוגל או ברשתות חברתיות דוגמת פייסבוק או אינסטגרם.
קמפיין שבנוי נכון עם בחירת קהל יעד ממוקד בצורה טובה ותקציב מספיק כדי למשוך אותו אליכם הוא השלב הראשון. השלב השני, ויש יאמרו חשוב יותר, הוא בניית דף נחיתה איכותי שיוביל להמרות בשיעורים גבוהים כדי שהקמפיין יוכרז כמוצלח עבורכם.
איך בונים דף נחיתה מוצלח?
בניית דף נחיתה לעסק חייב לכלול כמה אלמנטים שהופכים אותו למוצלח ואפקטיבי.
- כותרת של הדף – כמו בכל דף אינטרנט שמגיעים אליו, גם בדף נחיתה, חשוב להבין מיד היכן נמצאים ובמה עוסק הדף. הדבר חשוב מאוד עבור מי שלחצו על מודעת פרסום כלשהי והגיעו לדף שלכם. הדרך המומלצת ביותר היא ליצור המשכיות של כותרת דף הנחיתה עם הכותרת של קמפיין הפרסום.
לדוגמא:
כותרת הפרסום – אתם מחפשים יועץ משכנתאות?
כותרת דף הנחיתה – תכירו את יועץ המשכנתאות הטוב בחיפה!
הקשר מובן וברור ומכאן הדרך קלה להמשיך עם הדף. - תוכן מקצועי עם ערך – חשוב מאוד להעביר את המידע הרלוונטי למה שתאם מציעים מי שמבקרים בדף צריכים להבין בדיוק מה עומד לפניהם, למה הדבר כדאי להם ולמה הם צריכים אותו (שירות או מוצר). את התוכן אפשר להעביר טקסטואלית או בשילוב של סרטוני וידאו, מצגת וכן הלאה כדי להמחיש טוב יותר.
- תועלות ויתרונות – דף נחיתה חייב להציג את מה שאתם מציעים כטוב ביותר. יש להציג באופן ברור נקודות חוזק שלכם ואת התועלות שהגולש יקבל אם יבצע את ההמרה שמציעים לו. כמו כן ניתן להציג יתרונות בולטים ביחס לחלופות או מתחרים שקיימים בנישה שלכם.
- המלצות של לקוחות – חיזוק ברמה הגבוהה ביותר לביצוע המרה או הצגה של מבקרים קודמים בדף שכבר עשו זאת. כאשר קוראים המלצות של לקוחות קיימים או אפילו סרטוני וידאו בהם הם משבחים את מה שאתם מציעים, הדבר משפיע בצורה דרמטית על הסיכוי שהגולש יבצע המרה.
- קריאה לפעולה \ המרה – את האלמנט החשוב מכולם שמרנו לסוף. דף נחיתה מוצלח חייב לכלול קריאה לפעולה מצד הגולש שנמצא בו כדי לבצע המרה שאתם מעוניינים בה. זאת יכולה להיות המרה של הזמנת מוצר און ליין, רישום לרשימת תפוצה או השארת פרטים ליצירת קשר וכדומה. ניתן גם לשלב קריאה לפעולה לאורך דף הנחיתה בנקודות מפתח שונות שכל אחת מהן אולי משפיעה באותו הרגע על הגולש לבצע את ההמרה.
וטיפ אחד לפני סיום – חובה שתעצבו דף נחיתה רספונסיבי שמתאים לכל האמצעים בהם ייתכן והגולש עושה שימוש: מחשב שולחני, טאבלט, סמארטפון, אייפון וכן הלאה.
המאמר נכתב בשיתוף עם אתר Landing Page אשר סוקר מערכות מומלצות לבניית דפי נחיתה מקצועיים. בין המערכות המובילות שניתן למצוא באתר Landing Page, ניתן למנות את אקטיב טרייל, רב מסר, שלח מסר, מיילצ'ימפ, AWeber ועוד.