יש לכם רשימת תפוצה של לקוחות קיימים או כאלו שמעוניינים לקבל ממכם הצעות שיווקיות שונות. כעת כל שנותר הוא לדעת איך לנסח את ההודעות שלכם כדי להשיג יחס גבוה של תועלת לעומת העלות שאתם משקיעים בקמפיין. יש כמה כללים שמומלץ להקפיד עליהם כדי להצליח בקמפיין SMS שכזה.
יש כמה כלים שיווקיים שניתן לעשות בהם שימוש עבור מי שרשומים ברשימת תפוצה של העסק שלכם. אפשר להגדיר קמפיין ברשתות חברתיות מובילות כמו פייסבוק או אינסטגרם על בסיס רשימה שכזאת ואפילו במנוע החיפוש גוגל יש אופציות לעשות שימו ברשימות שכאלו.
למרות הפופולאריות של כל המדיות המתקדמות הללו, עדיין אפשר להניב תוצאות מרשימות יותר בניהול של קמפיין SMS לרשימת תפוצה שכזאת. מכשיר המובייל של הנמענים הוא יעד שיווקי עבורכם ודווקא השיטה הוותיקה של משלוח סמסים מתגלה כאפקטיבית ביותר גם בעידן הנוכחי.
איך יוצרים קמפיין SMS מוצלח?
שירותי דיוור SMS לעסקים קיימים מזה עשרים שנה לפחות ומתברר שגם היום, אם עושים זאת נכון ובהתאם לכללים, אפשר להצליח מאוד בקמפיין שכזה.
התנאים להצלחה של קמפיין SMS לרשימת תפוצה:
- חוק הספאם – כדאי להתחיל מהחוק החשוב הזה כי יש לו משמעות רבה להצלחת הקמפיין שלכם. החוק נועד למנוע הטרדה של נמענים בהודעות סמס אינסופיות ולמעשה הוא מעולה עבור מי שיש להם רשימת תפוצה של נמענים שמאשרים קבלת הודעות שיווקיות מהם. החוק למעשה מדלל את כמויות ההודעות שהם מקבלים ובדרך זאת ההודעה שלכם תזכה ליותר סיכויי חשיפה. כל שנותר לכם לעשות הוא להקפיד על משלוח הודעות שכאלו רק לנמענים שנרשמו לכך מראש ושיש להם את האפשרות להסיר עצמם מהרשימה בכל רגע נתון ובלחיצת כפתור.
- מתן ערך – שליחה של הודעות SMS שיווקיות בצורה בוטה לא יעשו את העבודה עבורכם. הנמענים מעוניינים להרגיש שיש ערך להודעה ולכן חשוב מאוד לשלוח להם הודעות אטרקטיביות וענייניות בלבד. דוגמא לכך היא הודעה יום לפני יום האהבה על מבצעים מיוחדים של מתנות לחג. דוגמא אחרת היא הודעה על מחלקה חדשה שנפתחה באתר החברה וזמין כרגע רק עבור חברי מועדון הלקוחות (כמוהם) וכדומה.
- יחס אישי – כדאי מאוד להעניק יחס אישי במידת האפשר. אנשים לא רוצים להרגיש שהם חלק מהעדר ופניה אישית עם שם מלא של הנמען בתחילת ההודעה עושה פלאים. הודעה דוגמת: "שלום רינה לוי, לכבוד יום הולדתך שחל בדיוק בעוד שבוע אנו שמחים להעניק לכם הטבה של 15% על כל המוצרים באתר שלנו. קוד הקופון HATAVA". כמובן שהודעה כזאת תעלה חיוך אצל רינה ותגרום לה להרגיש מיוחדת. כמו כן, היא תעורר אצלה את הרצון להיכנס לאתר ואולי לרכוש מוצר לכבוד יום ההולדת שלה. דוגמא אחרת היא שליחה הודעה דומה לרינה, אבל כזאת שמציינת שלבעלה יש יום הולדת עוד שבוע וכדאי לחשוב על מתנה. עם הנחה כמובן…
אלו מספר דוגמאות לניהול נכון של קמפיין לרשימת תפוצה. כל שעליכם לעשות הוא להזמין חבילות SMS לעסקים בהיקף שמתאים לעסק שלכם, להוסיף את רשימת התפוצה למערכת הדיוור ולהתחיל להגדיל את העסק שלכם בעקביות.
המאמר נכתב בשיתוף עם SMS PLUS מערכת SMS לעסקים שרוצים להוציא את המקסימום מהפעילות שלהם. SMS Plus מאפשרת לבעלי עסקים לנהל מועדון לקוחות דיגיטלי בצורה חכמה על ידי שימוש ביכולות פרסונליזציה מתקדמות, אוטומציות SMS ועוד שלל פי'צרים מתקדמים שיהפכו לך את החיים מקצה לקצה.